[LINUX:26807] RE: tar.gz

From: Necati Ersen SISECI (siseci@istanbul.meteksan.com.tr)
Date: Tue 03 Apr 2001 - 15:19:02 EEST

tar.gz yi actIgInIz dizinde Makefile diye bir dosya vardIr. O dosyanIn
icinde
install:
diye bir kisim goreceksiniz. Bu kisimda yukledigi dosyalarIn isimlerini
nerelere, hangi permission larla yuklenmesi gerektigini gosteren satirlar
goreceksiniz.
Make clenan ise Mehmet Bey in dedigi gibi derleme sonucu olusan binary le
silinir. Ayrica object dosyalarI da siler(.o). Genel olarak tabiki.

Eger configure kullanIlIyorsa Makefile dosyasInI falan da siliyor ki
tekrar configure edilebilsin.

Bence neleri tam olarak sildigini gormek icin Makefile dosyasIna bi goz
atIn. Burda yazilanlardan cok daha aydInlatIcI olacaktIr.

Iyi calismalar.

Siseci.