[LINUX:26780] RE: Slackware 7.1 de File system hatasi

From: Necati Ersen SISECI (siseci@istanbul.meteksan.com.tr)
Date: Mon 02 Apr 2001 - 16:18:50 EEST

e2fsck nin -b parametresi var.

 -b superblock Use alternative superblock

seklinde geciyor. Farkli bir superblock kullanarak bi deneseniz kurtarma
ihtimali olabilir. Ama bence bi sekilde baska bi linux makineye baglayip
dd ile partition in yedegini alin. Cunku benimde basima gelmisti dd ile
yedegi almistim, siz de dd ile yedek alirsaniz file system daha da
bozulsa bile az bozuk yedekten geriye donebilirsiniz.

Alternatif superblock lar icin 8193 olabilir.
Tabi diskin boyuna gore degisiyor yerleri sanirim.

Superblock backups stored on blocks:
        8193, 24577, 40961, 57345

Isinize yarar umarim.

Siseci.