[LINUX:26776] RedHat 7.0 kurulumu

From: Senol GULER (sguler@ixir.com)
Date: Mon 02 Apr 2001 - 11:48:30 EEST

Sayin Liste Uyeleri ,
Linux 'a sicak bakmaya başliyali cok az bir zaman oldu ve ingilizcem yok denecek kadar az.Elimden geldiğince internet te bulabildiğim turkce dokumanlari toplayip bilgilenmeyer calisiyorum.Bu yuzden sorum size cok acemice gelebilir simdiden ozur dilerim.
RedHat 7.0 dagitimini aldim 1.cd yi takip cd den boot ederek kurulumu yaptim hic hata almadan (kurulum dilini turkce secersem kurulum yarida kesliliyor ama ingilizce kurulumda sorun yok) Makinam aciliyor ama ornegin netscape caliymiyor araç cubugundaki ikonuna tıkliyorum önce hdd kis bir süre calisiyor daha sonara hic bir hata mesaji alamiyorum ve hic bir pencere acilmiyor. Star office install ettim kurulum sonuna kadar sorunsuz bitiyor ama sonrasında ne ikonu oluşuyor ne de konsoldan calisiyor. Redhat kurulum cd sinde readme dosyasında 2cd deki redhat klasörunun hdd deki bir klasöre kopyalanması ve ve acılıs dısketi ile kurulum yapılması gerektigi yazıyor(yanlış anlamadıysam) sorunum bu yuzden olabilirmi hdd den kurulum hakkında bilgi verebilirmisiniz şimdiden herkese tesekkur ederim