[LINUX:26773] ncpfs+dosemu

From: Alper Vahaplar (alper@yedinet.com)
Date: Mon 02 Apr 2001 - 09:33:43 EEST

Merhabalar,
Mandrake 7.0 uzerinde ncpfs-2.2.0.16.a-2mdk ve dosemu-0.99.13-9mdk
kullaniyorum. Teorik olarak ikisi de calisiyor gorunuyor. Civardaki bir
Novell Serveri goruyorum. Ancak mount ettigim Novell dizinindeki herhangi
bir EXE yi calistiramiyorum.
Daha once boyle bir seyi tecrube edip de Novell deki herhangi bir .EXE yi
calistirabilen var mi? Daha dikkat etmem gereken noktalar nedir
soyleyebileceklerin tavsiyelerine acigim.
Simdiden Tesekkurler.

Saygilarimla
Alper Vahaplar
Yedinet Ltd.