[LINUX:19247] !!!file system has errors YARDIIIIIM!!!!

From: emre okutan (kokutan@yahoo.com)
Date: Mon 04 Sep 2000 - 20:56:49 EEST

Ben linux kuralı henüz 2 gün oldu.
Corel linux 1.1 kurdum her şey çok iyi gidiyordu ses
kartını tanıtmayı bile başardım.

İnternete bağlanmama ise milim kalmıştı taaki kardeşim
çotaa diye makineyi aniden kapatana dek.

Artık açılırken "lilo boot:" diyor linux debug safe...
filan yazınca başlıyor sonra system has errors dior
kalıyor sonra scandisk gibi birşey yapıyor daha sonra
ise başarısız olduğunu v manually olarak e2fsck yi
kullanmamı istiyor.Fakat ben bunu bir türlü yapamadım
fsck yazınca sadece fsck nin versiyonunu gösteriyor.
e2fsck yazınca ise help çıkıyor ama denedim birşey
olmadı bu nasıl olcak.

eskiden direk olarak sistemim x arabrimi ile
açılıyordu şu anda ise consoleda açılıyor.Komutları
kullanarak x birimine nasıl geçiş yapabilirim.

birde internete bağlanırken terminal based
kullanıyorum
işneti deniyorum.Login password yaıyorum.sonra ppp
yazıp enterlıyorum ip nosu veriyor.Continiue
diyorumbirden pppd deamon died unexpectedly diyor
nasıl bağlanıcam.