[LINUX:21289] Ynt:Re: no problem

From: erdalinux (erdalinux@mynet.com)
Date: Tue 31 Oct 2000 - 14:05:06 EET

 Tesekkurler fakat sanirim ben sorumu dogru yoneltememisim. Beni
sorum su.
 Mevcut /dev/hdc'ye / 'in mount edildigi bir sistem olsun. Ben bu
hard diski /dev/hdc'ye degil de mesela /dev/hdx'e tasimak istiyorum.
 Yani sistem /dev/hdc'ye mount edilmis olarak acilacak, ben gerekli
degisiklikleri yapacagim oyle ki makineyi kapatip hard diski /dev/hdx
(x farkli c bu arada) ile tanimlanan porta takacagim ve makineyi
tekrar actigim zaman artik / dizini /dev/hdx'e mount edilmis olarak
acilacak.
 Iste benim sorum bu gerekli ayarlamalarin neler oldugu.

    Yardimlariniz icin tesekkurler.

                                       Erdal SAHIN

UDMA ile