[LINUX:21262] Ynt: Re: Artik lutfen yardim edin.

From: Emre (bilgiislem@firat.com)
Date: Tue 31 Oct 2000 - 09:49:37 EET

ahmet bey sunu soylemek isterimki konusmalariniz bir cok insanin hosuna
gitmeyecek sekilde tasarlanmis lutfen biraz daha dusunerek konusalim
goruyorsunuz burdaki insanlarin cogu birbirine yardim ediyorlar. tabi zamani
gelince sizede yardim edeceklerdir tesekkurlerimi sunarim...

FIRAT PLASTIK KAUCUK SAN. TIC. A.S
Bilgi islem Mudurlugu
Emre Ozturk ( Bim Sorumlusu )