[LINUX:21248] Re: licq problemi

From: Murat Koc (muratkoc@muratkoc.com)
Date: Tue 31 Oct 2000 - 01:17:29 EET

> dns ayarlari dogru mu?

> licq'nun

> net'e

Selam,

DNS ayarlarinda problem olmadigi sanirim acikca ortada. Cunku defalarca
denemeden sonra baglanabildigini soyluyor!

Licq da network window vardir. Online yaparken buradan nerede takildigini
soylerseniz daha iyi olur.

Sanirim timeout after 10 seconds
diyecektir ve 6 defa denedigini soylecektir.

deneme amaci ile PAP ile 146 dan baglanin genelde oradan problemsiz baglanir.
Baglanirsa diger saglayicilarda problem vardir baglanmazsa licq yu bastan
kurun derim. 1.0 kurun bir de tabii. Ama bunun da cozum saglayacagini
sanmiyorum. ISP lerden kaynaklanan bir sorun diyebilirim ancak.

Illa cozum bulmak istiyorum derseniz diger icq programlarini deneyin. Onlarda
da baglanmazsa kesin ISP kaynakli bir sorununuz var.

IYI CALISMALAR

                                                                                MURAT KOC