[LINUX:21245] Re: [LINUX:21216] Re: [LINUX:21196] Re: LUTFEN__ACIL_YAZICI_DA_TÜRKCE

From: Mehmet TARIMCI (mehmet@tuzlaatl.k12.tr)
Date: Mon 30 Oct 2000 - 20:16:04 EET

problemin tam olarak dagitimdan kaynaklanmadigini soylemistim. Sizin
kullandiginiz programin ozelligi basim yapabiliyor ama unutmayin suanki
dagitimlardan, kurdugunuz anda Turkce bazip yazabileceginiz bir dagitim yok,
sadece disaridan kurulan programlar basim sorunu yasamiyor.
Saygilar.
PS: problemin ne oldugunu hakkinda tam olarak bir biglim yok.