[LINUX:21237] Rooter Sorunu

From: Emre (bilgiislem@firat.com)
Date: Mon 30 Oct 2000 - 16:15:35 EET

Merhaba arkaslar

Ben rh 6.2 kullanicisiyim.Benim soyle bir sorunum var is yerinde rooter denen bir aletle internet baglantisi sagliyoruz. Fakat bu aletle ben linux a baglanamadim. Normalde windows la calisirken Ag geciti ne rooter in ip sini yazinca baglaniyordum.
Bu sekilde bir baglantiyi nasil linuxla yapabilirim? Ve bu arada Dosyalarimida network de paylasima acamiyorum bu islemleri nasil yapabilirim? Cevaplarinizi bekliyorum simdiden tesekkurler...

Herkeze iyi calismalar iyi gunler dilerim.