[LINUX:21229] Re: off topic : SAN hakkinda bilgi...

From: Murat Koc (muratkoc@muratkoc.com)
Date: Mon 30 Oct 2000 - 14:27:18 EET

> Acil bir bilgiye ihtiyacim oldugu için soruyorum.
> Bana SAN ile ilgili bilgi verebilecek arkadaslar ariyorum.
>
> Nedir? Nasil yapilir? Resim ve çizim varmi elinizde?

Selam,

SAN temel olarak dusunursek ortada bir disk-array butun bilgiler burada
aliniyor ve butun islemler bunun uzerinde yapiliyor. Bunda hublar stiwchler
daha cok fiber sistemler kullaniliyor. (en azindan ben boyle biliyorum)

Nette aratirsan bircok bilgi ile karsilasirsin.

Linux da nasil yapilir dersen bunun icin GFS (Global File System) e bakmani
onerecegim.

Bir de tabii parali cozumler sunan firmalar var.

IYI CALISMALAR

                                                                MURAT KOC