[LINUX:21196] Re: LUTFEN__ACIL_YAZICI_DA_TÜRKCE

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Sun 29 Oct 2000 - 23:03:27 EET

--- Mehmet TARIMCI <mehmet@tuzlaatl.k12.tr> wrote:
> eger redhat ise boyle bir sansiniz yok. yada baya

 Redhat olmayan hangi dagitimda boyle bi sansimiz var
acaba ? Direkt onu kurucam cunku ben de Turkce baski
yapmak istiyorum..!

 Bir de, bu turkce basilabilen dagitimi kullanan
arkadaslardan bilen var mi bu baski isi nasil
yapiliyor, bunu redhatte becermeye calismak istiyorum,
denemekten zarar gelmez :)

> ugrasacaksiniz ve ben bulamadim, bulan varsa bende
> sevinirim ama
> koffice'in Turkce basabildigi soyleniyor, daha
> deneyemedim ama haber guvenilir bir yerden

 Staroffice 5.1 de Turkce basiliyor, baska bi
programda beceremedim, yapan varsa lutfen
bilgilendirsin :(