[LINUX:21179] Re: Doruk Fiseke'e Apache server kurulumu belgesi hakkinda

From: HorNET KnighT (hornet@prontomail.com)
Date: Sat 28 Oct 2000 - 09:08:05 EEST

Selamlar,
Aslinda Doruk Fisek'e sorulmush ama dayanamadim yanit dosheniyim
dedim.

>   apache serveri  zaten yuklu benim sistemimde. php ve mysql
>eklemek icin
>onu tekrar install etmek zorundamiyim. zaten var olan ve calisan bir
>sistemi
>sadece stop etmek yeterli olmazmi?
Olmaz! Tekrar kurun lutfen. MySQL ve PHPyi kurabildiginize gore
apache'yi kurmaniz da cok zor olmayacaktir. Eger yeniden install
etmeden apache'ye PHP destegini yuklemenin bir yolu olsaydi sanirim
herkes oyle yapardi ve o okudugunuz belgede yazardi. NE yaziyorsa
yapmanizi oneririm. README okuyun.
>   sadece stop etmek yeterli olacaksa o zaman zaten var olan apache
>serverina mysql ve php programlarini nasil eklerim?
yeterli olmayacak
>   bu ekilde configure edersek sisteme nasil bir zarari olur? yada
>olur mu?

>   eger apache yi tekrar kurmam gerekecekse, zaten kurulu apacheyi
>nasil
>unistall ederim?
www.php.org.tr a baktiniz mi? hangi dagitimi kullaniyorsunuz? her
dagitimda apachenin yeri farkli farklidir. gider apacheyi sistemden
silersiniz olur biter.. ama once yenisini farkli bir dizine kurmayi
unutmayin. ve httpd.conf daki onemli duzeltilerinizin yedegini alin.
> [...]

>error: 'Host 'dakota.manevra.net' is not allowed to connect to this
>MySQL
>server'
>   #
>
>yazdigim komut ve karsiliginda aldigim cevap bunlar. zannedersem
>kendi
>icinde bulundugum servera baglanamiyorum. yada bu mysql in
>kullandibi bir
>port var ve o acik degil, ben de linux da bu portlarin tutuldugu
>dosyanin ne
>oldugunu da bulamadim. redhatta nerde oldugunu bilen ve adini bilen

"dakota" yerine "localhost" deneseniz?

>    ardindan mysql.server dosyasini uygun bir yere koyun demissiniz.
>bu
>sistemden sisteme gore degisir. redhatta /etc/rc.d/init.d/ olmali
>galiba.
>digilmi?

>    bu sorulara zaman ayirip cevap verebilirseniz cok sevinirim.
>ayni
>zamanda bu tur eklemeleri dokuamana da ekleyip bazi soru isareti
>olusturan
>bolumleride cozmus olursunuz..
>
>   tesekkur ederim..

>   murtix..
Soru isaretleri? Bu nedir?
README okuyun... kan yapar... nefes acar.