[LINUX:21176] konsol tabanlı firewall yönetim programı

From: osman yozgatlioglu (osmany@iname.com)
Date: Sat 28 Oct 2000 - 01:03:33 EEST

Selamlar,
Portlarla ilgili sorularıma cevap veren arkadaşlara teşekkür ediyorum.

X altında çalışan bir firewall denetim-yönetim programı görmüştüm. Adını
hatırlamıyorum ama epey işe yarıyordu. Acaba benzeri işi yapan text veya
web tabanlı bir program var mıdır? Webmin bunu yapar mı acaba? Bir tane
script buldum, yaptığını söylüyor ama ipchains daha az karışık gibime
geldi. Uğraştığım sistem çalışan bir sistem olduğu için şimdilik deneme
yanılma yapma lüksüm yok, bu yüzden mümkünse denenmiş bir yardımcı
programa ihtiyacım var.

Teşekkürler,
Osman