[LINUX:21166] Re: Sun Sparc daki sorunum hala devam ediyor. :(

From: Selami AKSOY (selami@Ghost.AnadoluNET.Com.TR)
Date: Fri 27 Oct 2000 - 20:31:18 EEST

On Wed, 25 Oct 2000, Akif CEYLAN wrote:

> Teşekkür ederim ilgilenip cvp verdiğiniz için, evet CDROM u var
> makinenin ama elimde sadece Sun Solarisin kurulum CD si var ne yazıkki Red
> Hat in kurulum CD sini o kadar aramama rağmen temin edemedim.
> Başka bir önerisi olan varsa paylaşırsa benimle çok memnun olurum.
>

> Akif CEYLAN
>
> E-posta: ceylan@electra.science.ankara.edu.tr

Sparc iCin olan boot disketlerini yaparak deneyebilirsiniz zannediyorum..

AyrIca linux.org.tr de cd satIlIyor.. Saadece intel mi satIyorlar yoksa
sparc sUrUmU de satIlIr mI bilemiyorum.. ArkadaSlarla bi temasa geCin
isterseniz.. Ellerinde yoksa bile rica ederseniz sizin iCin temin edip
gOnderirler diye tahmin ediyorum..
www.linux.org.tr iCin gerekli e-mail adresini bulabilirsiniz bu konuda..
http://www.linux.org.tr/cdsatis/ olmasI lazIm URL si..