[LINUX:21163] Re:VLAN

From: M.Nevzat ORNEK (nevzat@alaeddin.cc.selcuk.edu.tr)
Date: Fri 27 Oct 2000 - 18:15:55 EEST

Merhabalar
oncelikle sunlar gerekli (Hp ayni olsa gerek)
bir eger yerel agdan ulasabiliyorsan isin kolay
yani switch e bir ip atanmis is telnet yapman yeterli
tabii system paswordlerinide bilmek gerekiyor..

sayet bir ip yosa mutlaka console vardir.
bir tane pc al Com portlarindan terminal programi yada win98 hyperterminal
program Term90 gibi com1 ve com2 lerden konsol olarak dusmen gerekiyor...

dir baska yontem ise hp nin kendine ait SNMP programlari vardir
yada elinde buna benzer bir sey varsa gen Hp web sitesinden
uygun pacth al ve SNMP programinin icine ins. et.
ye zaten menuleri gorunce cok kolay oldugunu gorecen..
soyle portlari segment 1 segment 2 olarak boluyorusun..
ve portlar artik bir birbirlerini goruyorlar...

neyi ne kadar bildigini bilmedigim icin bu kadar yazdim..
diger kisimlari pazatesi gunu devam ederiz...

gereksiz yazdiklarim icin ozurdilerim..
ayni mesaji linux grubuna attim ki baska yardim edecekler cikabilir..

faydali olur umarim. kolay gelsin gorusmek uzere...

 M.Nevzat ORNEK
 Tel:0542.4240443
     0332.2410065/@2364 ve @2341
 http://alaeddin.cc.selcuk.edu.tr/~nevzat