[LINUX:21162] Re: Cluster kurulabilir mi?

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Fri 27 Oct 2000 - 17:34:07 EEST

On Fri, 27 October 2000, Burak DAYIOGLU wrote:

> merhaba,
> linux ile cluster kurulması konusu ile ben de ilgileniyorum. Cluster
> kurulabildiğini biliyorum ama sorunsuz çalışabileceğim bir disk array
> marka-modeli öğrenmek konusunda bir sonuca ulaşamadım. Compaq, Dell,
> IBM vb. firmaların kolayca edinebileceğim bir disk array'ine referans
> veren çıkarsa memnun olurum.
>
> selamlar,
> -bd

Selamlar..

Clustering ve paralel processing linux'un dogasinda mevcut, tek sorun bunlari yaptiginiza degecek bir uygulama bulmak. Mesela atomalti parcaciklarin analizi gibi... Size
http://www.turbolinux.com/products/ 'e bir goz atmanizi oneririm. Burada bu konularla ilgili cesitli success story'ler ve detaylar mevcut. Turbolinux'tan bir tur hediye olarak CD'leri gelmisti, fakat CD'leri kirmislar. Kirilmadan onceki denemelerimiz 'Cluster kurmak bu kadar kolaymiydi ?' dedirmisti, sadece bir kac tutam sac yolmustuk basimizdan..:) Manual kurulumda saclarin tamamini iki uc kere yoldugumuz oluyordu..

Saygi ve sevgiler..