[LINUX:21153] Re: Yardim lutfen

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Fri 27 Oct 2000 - 15:33:50 EEST

Xconfigurator calistirdiginizda ekran kartini sectikten sonra "server start
olmadi" benzeri bir hata alip shell e tekrar geri duserseniz eger sectiginiz
ekran karti icin gerekli olan paket kurulu degil demektir. Or:
Ekran karti ATI Rage II MAch64 gibi bir kart ise. Xcon.. calistirdikrtan
sonra ekran karti secimini de yaptiktan sonra Xserver start olamadi tries
used /../../usr/X11R6/XF86_Mach64 gibi bir hata alirsaniz bilin ki ya
XF86_Mach64 paketi kurulu degildir ya da ayni dir altinda X linki baska bir
driveri (XF86_SVGA gibi) gosteriyordur.

Kolay gelsin,
Ilker G.