[LINUX:21151] Re: Ynt: Kablomodem

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Fri 27 Oct 2000 - 15:06:33 EEST

dhcpd, dhcp sunucusudur. Client i degil. O servis calismadan da /sbin/pump
yardimiyla dhcp request edilebilir. (RedHat icin konusuyorum) Arkadasin
asil sorunu dogru ethernet karti surucusunu yukleyememesi. Mandrake de
nasil onu bilmem lakin eger RedHat ya da SuSE kurulacak olursa nerdeyse
tum ethernet driver lari modul olarak ontanimli geldiginden ilgili
ethernet kartini setuptan (RedHat icin netconf ya da SuSE icin YaST
kullanilabilir) ayarlamak yeterli olacaktir.

Dogan ZORLU,
Grup Software Ltd., Izmir/Turkey

Phone: +90 232 255 4175
Fax: +90 232 261 4640