[LINUX:21130] Re: oracle php

From: Murat SAYGILI (saygili@altay.com.tr)
Date: Fri 27 Oct 2000 - 08:03:47 EEST

benim demek istediğim şuydu
mesela ben tek bir form üzerinden verilerin girişinin yapılması silinmesi
yada güncellenmesi işlemini yapmak istiyorum ve
bunuda farklı butonları aynı form a koyarak yapmak istiyorum ve bunların
herbirisi farklı php dosyalarını çağıracak bu mümkün mü
yada herbir buton tek bir php dosyasını çağıracak ama ben ne yapacağıma php
dosyası içinde karar vereceğim.
Örneğiniz var ise yollarsanız teşekkürler.
murat