[LINUX:21128] Re: KDE2 dosyalari

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Fri 27 Oct 2000 - 01:31:37 EEST

Selam

> i18n dosyalarindan uk ve tr olanini cektim, diger
> dilleri cekmiyorum, ama kde-i18n-2.0.tar.bz2 dosyasini
> cekmem gerekiyor mu, yoksa bu dosya aslinda butun i18n
> dosyalarini mi iceriyor ? ( ufaklar 1 MB civarinda, bu
> dosya 28 mb galiba ).Boyle ftp de mevcut bir dosyanin
> icerigini ogrenebilir miyim? ( etrafinda aciklayici
> bir bilgi yoksa )

28 Mb'lık dosya tüm dilleri içerir. Uk'ye gerek yok, sadece
tr'yi çekmeniz yeterlidir. UK -> Birleşik krallık, yani
Amerika'dan sadece para birimi, ülke ismi ve bir kaç
kelime farklılığı var.

İngilizce zaten otomatik olarak geliyor.

Bu konuda gerekecek bir kac baglantiyi
www.gelecek.com.tr/kde2-basinbulteni.html adresine yerlestirmistim.

www.kde.org/install-source.html
www.kde.org/kde1-and-kde2.html