[LINUX:21119] Re: Q3 client

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 26 Oct 2000 - 22:39:37 EEST

--- mehmet kizilsakal <Mehmet.Kizilsakal@unilever.com>
wrote:
> linux yüklü bir makinada q3 oynayabileniniz varmı,
> q3'ün linux versiyonu
> ücretsizmi, (varmı?). nereden buluruz.
>
> memory

 Q3 oynayacaksan kesinlikle nvidia bir ekran kartı
tavsiye, hardware acceleration icin. Ben demosunu
oynuyorum, full versiyonu loki den satin alabilirsin
ama loki de ayrica windows cd'in varsa onu da
kullanabilecek ana program kismi var, onu
kullanabilirsin. Daha denemedim ama calisacagindan
eminim, zira demosu tnt2 ultra celeron bi makinada
1024x768 32 bit te cok hızlı calısıyordu ve hic
problem yasamadım,keske monitorum daha iyisini
kaldırsa da denesem :)