[LINUX:21098] Ynt: Re: login managers

From: Recep ŞİMŞE (simsek@yildiz.edu.tr)
Date: Thu 26 Oct 2000 - 12:33:47 EEST

Merhaba Dogan bey,
Bende de XWinPro/Win32 4.0.6 uyarlama olanin lisanslisi oldugu halde rh7.0
olan linux makinama baglanamiyorum. Daha dogrusu bu x-window manager ile sun
makinaya baglanip grafik arayüzlü bir programi kendi pc im de
çalistirabiliyorum fakat ayni islemi linux a baglanip oradan kde (startx) i
çalistirmaya kalkinca kde server da çalisiyor pc de herhangi bir hareket
olmuyor.
Acaba nerde hata yapiyorum.

Sevgilerimle..