[LINUX:21092] Ynt: kde 2.0

From: Bulent Coskun (bulentcos@hotmail.com)
Date: Thu 26 Oct 2000 - 11:05:00 EEST

Selam Arkadaşlar..

Dün gece KDE2.0'ı redhat'e install edene kadar canım çıktı desem yeridir..

Kde.org dan ftplerden birincisinde Dağıtımlara göre tasnif edilmiş dosyaları
indirdirdim.. ancak benim lists.kde.org sayfasında çözümünü bulduğum bir
problem (libmng.so.0) çıkıyor..
Problem şu... paketleri bir kere RedHat7.0 daki preview üzerine kuruluyor(
gerçi halen emin değilim ama ) yani paketleri Update için kullanmanız
gerekiyormuş.. Ayrıca ftp den çekilen paketler tek başlarına update için
yeterli değilmiş.. birde ftp://rewhide.redhat.com den libmng-### rpm ini ve
qt ile ilgili rpm leri download edecekmişsiniz.. Daha sonra bunları bir
dizine koyup ...

rpm -Uhv *.rpm
veya
rpm -Uhv --nodeps *.rpm

komutunu kullanmak gerkiyormuş.. Ancak işin gerçeği ben yaptım iş biraz
karıştı.. yani tam bir kurulum olmadı.. Eğer bu konuda başka uğraşan varsa
yorumlarını bekliyorum.. Olmayan kısım ise kde2 saptıyıyor ve tümüyle kde yi
sistemden kazımayı beceremedim... Alt toolbardaki Applet yüklenirken hata
oluştu diyor ve toolbar kitleniyor.. Diğer kısımlar çalışyor ama, dediğim
gibi tam olmadı..

Herkeze Sevgiler ve bol Linux'lu günler...

KDE2.0 geçekten çok :-)