[LINUX:21068] Re: login managers

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Wed 25 Oct 2000 - 17:26:10 EEST

Once Linux makinamizda X calisiyor varsayiyoruz. (Tercihan runlevel 5)

xhost +<diger linux makinanin ip si>

Telnet <diger linux makinanin ip si>

export DISPLAY=<bizim makinanin ip nosu>:0

artik diger linux taki bu telnet ten calistiracaginiz tum programlar sizin
makinadaki X server tarafindan gosterilecektir.

Sanirim yeterli...

Dogan ZORLU,
Grup Software Ltd., Izmir/Turkey

Phone: +90 232 255 4175