[LINUX:21064] Re: Kullanicilarin web sayfasi

From: Ogr.Gor.Adem Gunes (adem@alaeddin.cc.selcuk.edu.tr)
Date: Wed 25 Oct 2000 - 16:03:36 EEST

selam
kullanicinin /home/username ve /home/username/public_html dizinleri
icin en az 711 vermelisiniz...
eger hala olmuyorsa...
** kullanicinin grubu ile ilgili dizinlerin grublari
farkli olabilir
yada
** kullanicinin /etc/passwd dosyasindaki grup id si ile group dosyasindaki
grup id si farkli olabilir...

aklima gelenler bunlar...
deneyin, olmazsa loglara bakin. Belki apache den de options
ayarlamalarindan kaynaklaniyor olabilir...

adem