[LINUX:21039] Re: /dev/fd0 ve /dev/cdrom u mount etmek

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Wed 25 Oct 2000 - 10:04:38 EEST

floppy yi bilemeyecegim fakat /dev/cdrom un dogru cihaza link edildiginden
emin misiniz ? (Misal benim makinamda /dev/cdrom -> /dev/hdc seklinde)

En iyisi garanti olsun diye:

ln /dev/hdx(X=A:B:C:D) /dev/cdrom -s -f

ile yeniden link olusturun ve oyle deneyin..

Dogan ZORLU,
Grup Software Ltd., Izmir/Turkey

Phone: +90 232 255 4175
Fax: +90 232 261 4640