[LINUX:21025] Re: Bant genisliginini nasil ayarlayabiliriz ?

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Wed 25 Oct 2000 - 07:36:32 EEST

Bu konu daha onceden listede gecmisti.Bir kac arkadas
cevap yazmisti.Konu hakkinda bilgim yok ama elimde
linkleri var :)Ajandam sagolsun

1) http://wipl-wrr.dkik.dk/wrr
2) www.etnic.com/bwman.html
Birde listede Advanced Routing HOWTO nun okunmasi
tavsiye edilmis..QoS destegini kernela ekledikten
sonra ftp://ftp.equinox.gu.net/pub/linux ten ip-route
u indirip sisteminize kurmaniz lazimmis.
Benden bu kadar diger arkadaslar tecrubelerini ve
baska adresleri yazabilir.Saygilar.

--- Volkan YILDIRIM <volkan@ozzmosis.pleksus.net.tr>

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> http://listweb.bilkent.edu.tr/
> >

> --
> Volkan YILDIRIM
> Pleksus Bilisim Teknolojileri A.S.

> mesajini listeci@bilkent.edu.tr adresine
> gonderiniz.
> Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan
> kullanmayin.
> Listeci arayuzu:

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> Liste arsivinin adresi: