[LINUX:20982] Re: Cable modem , 2 ethernet , mandrake

From: Ahmet Şevket Seyalıoğlu (linux@sevder.com)
Date: Tue 24 Oct 2000 - 06:46:16 EEST

aslında tam dediğini yaptım bende.
ancak drakconf ile çok oynadıktan sonra ne2000 kartı görmemeye başladı.
daa evvel görmüştü ilk tanıttığımda ve ping bile atmıştım
yerel network'e
ama be o drakconf'a pek güvenmiyorum
sanki sadece gözüm görsün diye değişiklik varmis gibi gosteriyor ama
gercek anlamda degisiklik yapmiyor.

anet newsta soyle bisi yazmissin
# modprobe rtl8139
Using rtl8139.o module ... gibi msg ile cevap verirse yani hata vermezse
linuX tanimistir. sonra ifconfig komutu ile ip ayarlarini yaparsin misal
# ifconfig eth0 192.168.1.1 netmask 255.255.255.224
ve eth i UP edersinki sistem o anda kullanabilsin
#ifconfig eth0 up

rtl8139 cipsetten farkli olarak davicom cipset icinde "dmfe" modulunu
kullanabilirsin.

Kullanabilecegin modulleri (deneme yanilma yolu :) )
# cd /lib/modules/2.2.XX/net/
altinda bulabilirsin.

bende aynisini ne2kpci icin denedim ama hata veriyor
napayim
sistemi bastan mi kursam
zira bu defa linux konusunda cok israrliyim.

I$ik Uni :)))