[LINUX:20978] Re: Cable modem , 2 ethernet , mandrake

From: Ahmet Şevket Seyalıoğlu (linux@sevder.com)
Date: Mon 23 Oct 2000 - 22:07:03 EEST

Maalesef dediklerini zaten yapmıştım
ama sorun şu ki ifconfig eth0 yazdığımda ip felan göstermiyor ancak
boradcast diye yazıyor. Modemi resetledim gene IP almadı.
Olmadı olmadı.
modemi fişten bile çektim 30 dak. bekledim.
Sonra resetledim. MAC numarasını herhalde unutmuştur
zira win.de sadece resetlemem yetiyor bunun için.

Neyse
benim sistem ile ilgili bütün logları ve snapshotları
www.sevder.com/linux
adresinde bulabilirsiniz.

console.log dosyasında benim konsole dan yaptığım işlemler ve sonuçları
vardır.

Tekrardan ilgilenen herkese teşekkürler.