[LINUX:20976] Re: Squid hatasi ??

From: Ertugrul Komut (linux@gul.net.tr)
Date: Mon 23 Oct 2000 - 21:12:07 EEST

Tekrar squid ile ilgili herseyi silip bastan kurdum...
Su anda
/squid start yazınca hiçbişey yapmıyor
onaylanmış gibi
#
e dönüyor
ama ööle bişi çalışmıyo sistemde
stop veya diğer tüm parametreleri yazınca da aynı şey oluyor...
cache boyutunu 100 Mbyte a düşürdüm
diskte 2 GB civarında boş alan mevcut şu an...

var/log/ altında squid dizini oluşturulmamış
conf dosyası çalışır haldeki conf dosyası .. log satırları doğru
v.s. v.s.
teşekkürler

On Mon, 23 October 2000, "Ertugrul Komut" wrote:

> Merhaba,
> Mandrake 7.0 kurulu sistemde squid kulanyyordum. Çalyþmaz hale geldi
> çalyþtyrmak istendiðinde verdiði hata þu:
>
> squid [729]: Squid parent: child process 730 started

Bu bir hata mesaji degil. Squid hizi artirmak icin ikinci bir surec baslatmis. Bu da gayet dogal ve zararsiz.

> var olan squid dosyalaryny silip squid 2.2 Stable y kurdum
> yine ayny hatayy veriyor..
> bu arada diskte boþ alan olmadyðyny farkettin 150 Mbyte boþalttyktan sonra da ayny hata devam ediyor....
> biþeyler söyleyebilecek varmy?
> teþekkürler
> Ertugrul Komut

/var/log/squid/cache.log dosyasinda olusan asil hata yazilidir mutlaka. Bu hatayi yazarsiniz herhalde probleminizi kolayca cozeriz.

Saygi ve sevgiler..