[LINUX:20966] Re: En gelismis ICQ

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Mon 23 Oct 2000 - 16:04:05 EEST

Licq ve Kicq'yu unutmayın. Licq bende türkçe font ve dosya gönderme/alma problemine neden oldu, yine de denemek isterseniz http://www.licqcom adresinde. Fakat kicq benim şu ana kadar kullandığım en sorunsuz icq. http://kicq.sourceforge.net adresinden çekebilirsiniz, benim kullandığım icq özellikleri arasında birtek voice message özelliği yok, bir de chat fonksiyonu biraz yavaş. Ayrıca genel olarak UNIX'in yapısından kaynaklanan bir sorun ise windows pc'leriyle oluşan iletişimde karşıdaki pc'de UNIX'deki enter'ın \n olarak belirmesi. Onun dışında kicq ile windows'daki icq keyfini, hatta daha fazlasını yaşayabilirsiniz. Windows icq'ları gibi system tray'e inebilmesi de artı bir özellik.

Saygılar
Serdar Cevher