[LINUX:20959] En gelismis ICQ ve JAVA ICQ

From: Emre Deveci (edeveci@turk.net)
Date: Mon 23 Oct 2000 - 14:01:15 EEST

Ben o Java versiyonunu kurdum, gerekli JDK'yi da kurdum ICQ'yu çalistirdim
fakat tam kullanici numarami ve sifremi yazarken program kendi kendini
kapatiyor belki 100 defa denedim olmadi, kisacasi kurdum ama çalistiramadim,
en gelismis icq'ya gelince bu soruyu bir sene önce bende sormustum çogu
insan kxicq demisti bende onu yükledim, kullaniyorum sorun yok

Emre Deveci