[LINUX:20949] Re: samba server ayarlari

From: Baris Ankay (bankay@tapu.gov.tr)
Date: Mon 23 Oct 2000 - 10:13:48 EEST

merhaba..

samba ile ilgili bazi arkadaslarin istedikleri bilgileri doruk beyin
asagida verdigi adresde bulacaklarini saniyorum..örnek conf dosyasi isteyen
arkadaslarin adreslerine maille gönderdim..
bu konuda bende o kadar iyi degilim umarim yardimci olabilmisimdir doruk
beyin bir süre önce LKD bünyesinde verdigi samba seminerine katilmistim
gercekten cok faydali olduguna inaniyorum yanilmiyorsam asagidaki adresde o
seminere ait bilgiler var bende o bilgileri kullanarak yapmak istedigim seyi
yapmistim umarim sizlerin de isine yarar..

bütün arkadaslara iyi çalismalar