[LINUX:20930] Re: Lt Win modemle internete baglanmak

From: Sonat Dennis Ozturk (seytan@wanadoo.dk)
Date: Sun 22 Oct 2000 - 16:17:38 EEST

Onerdiginiz linux568.zip dosyasini cektim ve denedim fakat bu modulun 2.2.12
icin oldugunu benim 2.2.14 de olamiyacagini soyleyip install yapmiyor.
www.linmodems.org dan LucentPCI-1.1-1.i386.rpm dosyasinida denedim ve modemi
sorguladigimda modemi buluyor, ariyor ve aga baglaniliyor denildiginde modem
kopuyor yani ATI sorgusunda gayet guzel bir sekilde modemimi buluyor ariyor
ve baglaniyor fakat tam aga baglaniliyor mesaji geldiginde modem disconnect
oluyor acaba sorun nerede olabilir ? Saygilarimla