[LINUX:20912] Re: cron

From: Hakan Terzioglu (blackhat@teklan.net)
Date: Sun 22 Oct 2000 - 04:01:04 EEST

Selam

#service crond stop

kokten cozum
#ntsysv
Cron un " * " ini kaldir ve reboot et yada service crond stop yaz ki o asamadada kapatilsin.

Aslinda http://www.redhat.com/errata ya bakip updateleri de alsan iyi olur
zaten rh7.0 cok bugli, baska sorunlarlada karsilasacaksin.

sIkIstIrmayi /etc/logrotate.conf da
compress satirinin # ini kaldirarak mi yapiyorsun ? yoksam cron.daily altindaki exec dosyalari mi editledin? oyleyse komutlarda 1 sorun olabilir.

iyi calismalar.