[LINUX:20906] Abit BP6 Anakart -Off topic-Acil!

From: Ahmet Aksoy (xprg@crosswinds.net)
Date: Sun 22 Oct 2000 - 00:34:00 EEST

Merhaba,
Listedeki bazi yazismalardan da esinlenerek, Abit BP6 anakart, Celeron 600
islemci ve bir ATX kasa aldim. Diger malzemeler elimde zaten vardi.
Anakarti kasaya yerlestirdim, CPU'yu ve diger bilesenleri de taktim ve
sisteme elektrik verdim. CPU fani calisiyor ama baska hicbir hareket yok.
(Sadece ekran kartini kullanarak, hatta onu bile kullanmaksizin da denemeler
yaptim ama degisik bir sonuc alamadim.)
Anakarti aldigim yerden yeterli teknik destek alma sansim yok gibi. Bu karti
kullananlar bana ozel mail atarlarsa cok sevinirim..
Selamlar, saygilar.
Ahmet Aksoy