[LINUX:20892] Re: Printer yonetimi ve Windows media formatlari...

From: Ahmet Tiftik (ahmettiftik@hotmail.com)
Date: Sat 21 Oct 2000 - 11:49:43 EEST

Merhaba,
Benim bilgi duzeyim yeterince iyi degil ancak windows makinalara linux
sunucu yapilandirmak icin "samba" kullanmak gerektigini biliyorum. Disk ve
yazici paylasimi yapabiliyor. /etc/smb.conf dosyasinin yapilandirilmasi
hersey. disk uzerinde "quota" islemi yapilabiliyor ancak printer icin oluyor
mu bilmem.