[LINUX:20884] Printer yonetimi ve Windows media formatlari...

From: Ęsmail Onur Filiz (su005213@sabanciuniv.edu)
Date: Sat 21 Oct 2000 - 00:10:03 EEST

Merhaba,
Takildigim birkac noktada yardiminizi rica ediyorum:
1- Hemen diger butun makinelerin windows oldugu bir ag uzerinde Linux
uzerinde calisan bir yazici sunucusu acmak istiyorum. Soyle ki, her
kullanicinin bir kullanici adi ve sifresi olacak, ayni zamanda da her
birinin belli sayida sayfa bastirma hakki... Belgelerini yazdirdikca bu
sayi dusecek... Bunu yapabilecek bir program oneriniz var mi acaba?
(Tabi bu durumda windows makinelerinde nasil bir degisiklige gitmek
gerekebilir onu da bilmiyorum)
2- Bir baska sorum da, windows'un media formatlariyla ilgili... Linux
uzerinde asf, wma, asx formatli media dosyalarini calistiran programlar
var mi?
3- Sozu gecen formatlar, Linux uzerinden stream edilebilir mi? Yani
Windows Media Encoder'in yaptigi isi Linux'ta, ayni formati ve protokolu

kullanarak yapabilecek bir cozum var mi? (Real Server kullanmak
istemememizin nedeni kullanici sinirlamasi ve ucreti olmasi)

Yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim.

Sevgi ve saygilar...

Ismail Onur Filiz