[LINUX:20862] Windowmaker

From: Emre Deveci (edeveci@turk.net)
Date: Fri 20 Oct 2000 - 10:30:18 EEST

Merhaba,

Biliyor musunuz Can Bey bende size katiliyorum, dediginiz gibi windows ve
linux arasinda kalmis KDE ve GNOME'un yerine WindowsMaker'i kullanmak bence
çok daha fazla Linux havasi veriyor, ama ben biraz yeniyim ve zorlaniyorum.
Benim sorunum sanki WindowsMaker'da çalisirken bilgisayarima tam
hükmediyormusum gibi oluyor yeni shortcut'lar, icon'lar, yaratamiyorum, KDE
menulerine ulasamiyorum. WindowsMaker sayfasindan bir script indirdim,
gerekli dosyaya satirlari ekledim ama hala KDE'yi göremiyorum olsun ama
yinede ben WindowsMaker'i çok sevdim. Yapisi, teheme'leri, renkleri çok hos
Gerçekten Linux'te çalistigimi o zaman hissettim ama dedim ya bütün menülere
ulasabilsem yani böyle explorer gibi bir seyi olsa güzel olucak kesin vardir
ama ben bilmiyorumdur. Biraz acemisiyim bu isin.

Emre Deveci