[LINUX:20851] Re: PROGRES ve PERL

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Fri 20 Oct 2000 - 08:47:20 EEST

Bahsi gecen site nin 4speed development sitesi olmasi nedeniyle oyle. Perl
ile hazirlamistim simdi C++ ile tekrar hazirliyorum. O nedenle oyle
geliyor. Zaten ordaki demo sitesi de inaktif su anda.. Islerim biraz yogun
bu aralar.. Fakat sanirim bir hafta icinde 2.0 versiyonuyla ayni yerde
karsilasabilirsiniz. Mesajin sadeligi burdan geliyor.. 2.0 Beta olunca
daha fazla mesaj goreceginizden emin olabilirsiniz :-)

(Not: Bu calisma butunuyle benim Progress e olan sevgim yuzundendir.
Kullanan benden baska kimse de yok zaten (2.0 i bekleyen birkac arkadas
haric) Sirf WebSpeed adi verilen ucube araca inat olsun diye
hazirlanmaktadir. WebSpeed denen meret binlerce dolarla ifade edilmekte
ve fakat daha virtual domain bile destekleyememektedir. Arti elinizdeki
surumu 8.x ya da 9.x bir surume yukseltmeye zorlamaktadir. (Arti bin
dolarlar) Ulkem insanina zorla bunu satmaya calisan Progress Turkiye'de bu
konuda harhangi birsey soyleyememektedir. 4speed ise Progress in 6.0-9.0
arasi tum versiyonlariyla calismaktadir.)

Dogan ZORLU,
Grup Software Ltd., Izmir/Turkey

Phone: +90 232 255 4175
Fax: +90 232 261 4640