[LINUX:20821] Re: Mandrake Kurulumu ile ilgili bir soru

From: Ercan Kaya (kayaerca@hotmail.com)
Date: Thu 19 Oct 2000 - 15:04:42 EEST

(Sorularimin acemice oldugunu biliyorum ama) CD'deki ornek
cekirdekler nerede? hangi isim altinda? Aradim bulamadim.
Ayrica sistemi CD'den nasil acabilirimki? CD beni dogrudan
installation'a goturuyor. Daha oncede belirttigim gibi sistem
disketiyle acmaya calistigimda "login" promptuna kadar
geliyorum fakat sonra ekran yanip sonuyor ve daha ileri
gidemiyorum.