[LINUX:20815] Re: Laptop+PCMCIA LAN+Modem

From: Berk Demir (berk@linux.org.tr)
Date: Thu 19 Oct 2000 - 13:43:26 EEST

Arif UYSAL wrote:

> Merhabalar.
> Linhardware.com a iyice baktım ama aradığımı tam bulamadım.
> Laptop için PCMCIA 10/100+56K deneyen çalılşan sorunsuz bilen deneyen
> yaşayan var mı?
> Selamlar
> ARiF

Compaq Presario uzerinde Xircom CEM 336 10/100 Ethernet + 33.6 Modem
olan bir
PCMCIA kartim var. Sadece ethernet olarak kullaniyorum, cunku laptop
uzerinde gelen Winmodem, 56K ve Linuxda cok rahat calisiyor. CPU 'yu
windows'da oldugu gibi cok fazla da
harcamiyor. Floppy ile IO'su cakisiyor ama module'e paramtre verince
duzeliyor. Eger cakismasinii
umursamazsan, PCMCIA kart takili iken floppy surucu calismiyor. Dedigim
gibi, duzeltmesi
oldukca kolay...

Bu durumda Xircom CEM 56 yi onerebilirim (56 K modemi var...)
Ama tabii ki cok pahali olmasi bir sorun olabilir... Arena' da bayii
fiyati 354 $ KDV idi
yaklasik 1 ay once.

Sevgiler,

Berk Demir