[LINUX:20793] RE: network kablo dizilimi

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Thu 19 Oct 2000 - 11:08:57 EEST

arkadaslar bu network muhabbeti daha birkac hafta once listede
yapildi (hemde alakasiz bir liste olmasina ragmen)

linux listesine linux konusmak icin uye olmustum ben hatta title im
network administrator olmasina ragmen :(
ayrica ayni kablolama bilgisi tekrarlanip duruluyor. buda sIkIci bir
hal almaya baslamadimi sizce?