[LINUX:20787] suse de kart sorunu

From: Barış Anka (bankay@tapu.gov.tr)
Date: Thu 19 Oct 2000 - 09:49:39 EEST

merhaba...

bir ay önce LKD nin ankara seminerinde arkadaşlar çeşitli linux cd leri verdiler bana suse 6.4 denk gelmiş..
bilgisayarıma win9x kuruluydu diğer iki partisiondan birine suse diğerine mandrake 7.1 kurdum susede bazı sorunlar yaşıyorum yardımcı olan arkadaşlar olursa sevinirim

1 ) ilk kurduğumda mnt nin altındaki dizinlere ulaşıyordum fakat sonra ulaşamaz oldum (bu arada yast la biraz uğraştım ondan olabilirmi bilmiyorum..)

2 ) ilk kurduğum andan itibaren ses kartı ve ethernet kartımda sorun yaşıyorum ikisinide kullanamıyorum isimleri düzgün olarak geliyor (ses kartı creative /ensonig 1371 ve ethernet kartı action..................) ama yapılandıramıyorum
mandrake ve windows da sorun yok kartlar normal olarak calışıyor..

bu kartları suseye nasıl tanıtabilirim..

bütün arkadaşlara iyi çalışmalar......