[LINUX:20784] Re: Pentium III600/512 işlemci

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Thu 19 Oct 2000 - 09:44:59 EEST

Selamlar..

512 olanin cache - cpu pipeline saati 300 MHz. 256 Olanin ise 600 MHz. Multitasking sistemlerde, bilhassa bol miktarda thread bulunan Linux ve NT gibi sistemlerde Cache buyuklugu daha onemli oluyor. Fakat tipik bir ev kullanicisi iseniz, bir anda 10-15 programa birden yuklenmiyorsaniz, 256 cache olan daha hizli calisiyor. Yani durum bir anda kac servis kullanacaginiza ve servislerin thread modeline bagli.

Saygi ve sevgiler..