[LINUX:20768] account setup mesajina ek...

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Thu 19 Oct 2000 - 05:26:17 EEST

deminki mailimde bahsettigim acoount bir remote user icin acilacak. Local
Area Network haricinde olan baska bir Local Area Network icin. Bu account
icin ayni zamanda kendisine has bir grup olusturabilirmiyiz?

   birde sekilde bahsetmek istedigim:
       IP (NAT) ? IP (NAT)? IP (NAT)? IP(NAT)?
    -------------- ------------ ------------ ----------
    --kullanici1-- -- kullan.2- - kullan.3-- -kul.4----
    -------------- ------------- ------------ ----------
          -- -- 211.125.112.12 -- --
          -- -- IP (Bradcast IP)-- --
            ---------- root and server (linux or Windows)------------
                                   ---
                                   --- Internet vasitasiyla baglanti
                                   ---
                       -----------------------------
                       --- merkez (bizim computer)-
                       -----------------------------
                       -DNS-Mail-Database-HTTP------
                       ----- hizmetleri ------------
                       -----------------------------

   burada ben bu adamlara bu static Ip yi vermek istiyorum. kendi
makinalarinda NAT ile kendi icsel Ip lerini ayarlayacaklar ve devicelari ona
gore paylasacaklar.

    fakat ben bu adamlardan kullanici 1"e nasil ulasacagim?

    sonra 1.kullanici bana baglanirken ana baglanti Ip sinden baglanacak ama
ayni Ip den birkac kullanici birden nasil baglanabilir? bu mumkun mu? yani
tek bir Ip adresinden 1 den fazla kullanici adi ve pass. yazarak ayni anda
baglanabiliyormu?

   ben boyle bir subnet'i kendi netwokumuze baglamak istiyorum. linux ile
nasil yapamilirim?

   simdiden tesekkurler...