[LINUX:20759] Re: Xfree86.3.3.6'da ps/2 mouse sorunu

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Wed 18 Oct 2000 - 22:28:12 EEST

--- Savas Irez <savas@eniac.cc.selcuk.edu.tr> wrote:
> Selam,
> RH6.2 Xfree86-3.3.6'da ps/2 mouse kare seklinde
> cikiyor.
> listweb.bilkent.edu.tr nin arama motoro saglikli
> calismadigi icin nasil
> duzeltecegimi bulamadim.
> bilgisi olan arkadas sorunu cozme seklini
> soyleyebilir mi ?

 Buyuk ihtimalle ekran kartiniz S3trio 3D, cunku ben
hep onunla gordum bu problemi. Sorun mouse la ilgili
degil, akran kartinin hardware accelarated mouse
pointer mi ne oyle bi ozelligi ile ilgili.
/etc/X11/XF86config
dosyasi icinde " sw_cursor" parametresinin onune
diyez koyucaksiniz, ya da diyez varsa kaldiracaksiniz.
O config dosyasinda yaziyor ne yapmaniz gerektigi