[LINUX:20757] Re: RE: StarOffice 5.2

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Wed 18 Oct 2000 - 21:17:56 EEST

--- "Tuncel Mutlu (Garanti Teknoloji)"
<TuncelM@garanti.com.tr> wrote:

> Ooopsss, HP 700 serisi MS Windows yazicilari idi
> yanlis hatirlamiyorsam ve sadece MS Windows ta
> çalisiyorlardi.
>
> Tabii, yanlis hatirlamiyorsam.
>
> Saygi, sevgi,
>
> Tuncel Mutlu

 Kesinlikle haklisiniz, 700 serisi WinPrinter !! Ama
winmodemler tanitildigi gibi winprinter da tanitilior.
PPA denen bi arayuz kullaniliyor. Ihtiyaci olan varsa
gerekli printfilterlarla ilgili URL yollayabilirim.
Ben printeri kullaniyorum, staroffice 5.1 de turkce
printout bile aliyorum, neler neler basiyorum
sasarsiniz, renkli baski, econofast modu nomal mod
ayarlari vs...

 Benim sorunum staroffice 5.1 lpr ye sayfayi hazir
halde yolluyorken 5.2 illa da postscript printer
istiyom diyo (mu?), TR postscript font u mu yok
nedir(?) anlamadim (ben linux da turkce print etmeyi
de anlamadim), staroffice 5.2 de beceremiyorum,
olmuyosa bari olmuyo diyin lutfen, bos yere ugrasmiyim
zaten yeni ogreniyorum ps i...

 Acaba gostscripte tr fontlari tanitabilsek,
staroffice 5.2 yi de lpr yerine gs ye yonlendirip onun
ciktisini lpr ye yollasak calisir mi? Benim duz
mantigima gore calisir, ama sanirim turkce postscript
tanitimi isin zor kismi. Ne dersiniz ?

 sevgi, saygi, Turkce linux! Turkce Yazici Ciktisi! :)