[LINUX:20754] yardım eder misiniz lütfen...

From: Yılmaz ŞAHİ (yilmazsahin@triosh.com)
Date: Wed 18 Oct 2000 - 17:03:41 EEST

Yeni bir linux kullanıcısıyım. Hatta olamadım bile. Çünkü evdeki koca
servera linux un ne redhat ını ne de madrake yi kuramadım. Takıldığı yer ise
diski formatla demişsem format esnasında veya paketleri install ederken
takılıyor. Her dilde kurmayı denedim gene aynı. Hata verdiğinde dos
penceresine düşüyor . Bu ekrandaki hata mesajlarının ve açıklamaları VGA ile
ilgili. Şayet benim monitörüm eski bir monitör. renkli ama SVGA değil
galiba. Linux kendisini bu yüzden kurdurmuyor olaibilir mi. (disklerimde
sorun yok. İnstall file larımda sorun yok)

Sözün özü: Linux VGA monitörlü Server PC ye kendini kurdurmuyor mu?

Sağolun...